Nad czym pracujemy
Lepsze poznanie się uczestników – szkolenie dotyczące komunikacji sprawi, że jego uczestnicy poznają się bliżej, a przez to będą się lepiej rozumieć nawzajem. Poznają techniki, które ułatwią im wyrażanie swoich myśli w taki sposób, aby nikogo nie urazić i jednocześnie przekazać to, na czym im zależy.
Asertywność – podczas szkoleń można dowiedzieć się, jak asertywnie wyrażać swoje zdanie bez agresji i sprawiania innym dyskomfortu oraz jak dopasować rodzaj komunikacji do danej osoby i sytuacji.
Wzbudzanie zainteresowania – problemem wielu osób jest to, że często nie są słuchani w momencie, gdy próbują podzielić się swoimi spostrzeżeniami. Biorąc udział w kursie, można również dowiedzieć się, jak mówić, aby zostać usłyszanym.
Świadome wykorzystywanie mowy ciała – uczestnicy kursu poznają sprawdzone techniki na to, jak umiejętnie wykorzystać i kontrolować swoją mowę ciała, aby podkreślić to, co chce się powiedzieć.
Umiejętność słuchania – kursanci oprócz sposobów przekazywania komunikatów poznają także metody słuchania innych w sposób aktywny.
Dostosowanie do odbiorcy – szkolenie uwrażliwi uczestników na inne osoby, ich samopoczucie oraz emocje, aby zdawali sobie sprawę z tego, że nie tylko to, co mówią, ale również, w jaki sposób to robią, jest istotny.
Dostosowanie do sytuacji – praca często obfituje w stresogenne sytuacje. Dzięki zajęciom z komunikacji w zespole uczestnicy poznają techniki komunikacyjne, które pomogą im w rozmaitych trudnych sytuacjach.
Motywowanie – managerowie i liderzy biorący udział w szkoleniu poznają sposoby motywowania swoich zespołów i budowania pozytywnych relacji w teamie poprzez odpowiednią komunikację.